کسب ثروت نیازمند داشتن برنامه ریزی دقیق است
نوشته شده توسط : امیر اکبر

کسب ثروت نیازمند داشتن برنامه ریزی دقیق است

این روز ها بازار کسب ثروت و تولید در آمد از اینترنت بسیار داغ است و طبیعتا بسیاری از افراد جامعه بدنبال این نوع در آمد هستند.در همین راستا آموزش های بسیاری ارائه شده اند و با فریب دادن شما جیبتان را خالی می کنند.پس از استفاده از همین بسته ها نیز میبینید که به مقصد و مقصود مورد نظر خود نرسیده اید و نتوانستید حتی یک ریال کسب در آمد کنید.این به این دلیل است که کسانی که قصد دارند تا کسب در آمد از اینترنت را به شما آموزش دهند خودشان در این شاخه تبهری ندارند و توانایی پول سازی در این مینه و به این شکل را ندارند.حال سوال این است کسی که توانایی انجام کاری را ندارد چگونه می تواند آن کار را به دیگران آموزش دهد؟

برای کسب ثروتاز طریق اینترنت از راه های مختلفی حاصل می شود که برخی از آن راه ها کاملا وقت گیر هستند و بازده مناسبی ندارند و در نهایت متوجه می شوید که مبلغی که بعنوان در آمد حاصلتان شده است ارزش اینهمه وقت گذاشتن را نداشته است.برای انجام یک کار باید از بهترین اصول و راهکار ها استفاده کرد.استفاده از منابع آموزشی نامناسب ضمن گمراه کردن شما گرانمایه ترنی سرمایه شما یعنی وقتتان را به هدر داده و نتایج بسیار نا امید کننده ای را برای شما حاصل می نماید.
اینکه شما فکر کنید برای کسب ثروت تنها با راه اندازی یک وب سایت می توانید کسب در آمد کنید بسیار اشتباه می باشد.راه اندازی یک وب سایت شاید نتواند حتی قدم اول شما برای در آمد از اینترنت باشد و چنانچه شما نتوانید بازدید کننده های هدفمند را برای وب سایت خود جذب کنید هرگز نخواهخید توانست به در آمد از اینترنت دست یابید.سایتی که دیده نشود هیچ ارزشی نخواهد داشت.
در هیچ بسته ی آموزشی به کاربران آموزش داده نمی شود تا بازدید کننده های هدفمند خود را افزایش دهند و بتوانند از این راه کسب در آمد کنند.یک وب سایت پر بازدید می تواند از طریق تبلیغات،فروش پاپ آپ و فروش بنرهای تبلیغاتی قسمت های مختلف کسب در آمد کند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 3
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
موفقیت مالی شما نیازمند برنامه ریزی دقیق است ؟

موفقیت مالی شما نیازمند برنامه ریزی دقیق است ؟

موفقیت مالی
در آمد بالا و موفقیت مالی چیزی است که هیچ کس نمی تواند بگوید از آن بدش میاید و هر کسی در حد توان و دانش خود سعی می کند تا راهکاری پیدا کند تا در آمد خود را افزایش دهد.اما موفقیت مالی امری است که براحتی بدست نمی آید و باید در نظر داشته باشید که در این زمینه بی گدار به آب نزنید.
همه ی انسان ها بدنبال موفقیت هستند و اما  بیشتر آنها تعریف روشنی از موفقیت ندارند و دقیقا نمیدانند موفقیت چیست و یا اینکه چرا موفقیت برای آنها مهم است.آنها نمی دانند برای رسیدن به موفقیت چه راه هایی را باید طی کنند و چه کارهایی را باید انجام دهند؟
هنگامی که نوبت به موفقیت مالی و سرمایه گذاری می رسد، مهارت افراد بهمراه دانش فردی آنهاست کهع می تواند باعث موفقیت آنها شود و لزوم داشتن سرمایه هرگز نمی تواند باعث ظهور موفقیت شود.بسیاری از افراد بوده اند که با وجود داشتن سرمایه های مالی زیاد و انتخاب نادرست در سرمایه گزاری همه ی ثروت خود را به باد داده اند و در نهایت اگر شانس بیاورند بدون بدهی فقط صفر شوند.
در ادامه به راه کارهایی می پردازیم که با رعایت آنها بتوانید اصول دستیابی به موفقیت مالی را دانسته و در همین راستا ادامه مسیر دهید.
در مراحل اولیه شما میبایست تعریف دقیقی از کاری که می خواهید انجام دهید داشته باشید و در غیر اینصورت نمیدانید که میخواهید چه کنید.
اگر شخص معتمد و کاردانی را می شناسید سعی کنید موضوع را با او در میان بگذارید و از تجربیات افراد مختلف به بهترین شکل استفاده کنید.
هر آنچه در ذهنتان می گذرد را روی کاغذ بیاورید و همهیشه برای کار خود مستند سازی کنید.اگر تصمیمی قطعی گرفته اید سعی کنید تا آشفتگی های ذهنی خود را کاهش دهید و با تمام وجود روی موضوع مورد نظر تمرکز کنید.
برای این منظور باید بین کار های جدید و قبلی خود اولویت هایی را برقرار کنید و هر کاری را در زمان و مکان مخصوص خودش انجام دهید.
همواره سعی کنید برنامه  ریزی های دقیق منطقی و حساب شده داشته باشید و برنامه ای را نریزید که نتوانید به آن عمل کنید.اگر میبینید که باری را که برداشته اید را نمی توانید به تناهیی به دوش بکشید سعی کنید تا با افراد متخصص و ماهر در هر زمینه ای همکاری یا collaboration  کنید.شاخص های خود را تنها بصورت اقتصادی بر انداز نکنید و تمامی شاخص های مهم خود را از جنبه های کاری مهم دیگر نیز بر انداز کنید.
در موفقیت مالی هرگز بدنبال راه های میانبر و راه های کوتاه و زود بازده نباشید و برنامه خود را حساب شده بریزید.در همین راستا میبایست برنامه های خود را مداما بررسی کنید تا بتوانید از نحوه پیشرفت آنها مطلع گردید و هر کدام را بدرستی به چالش بکشید.
در راستای ریختن برنامه های برای موفقیت مالی چنانچه به موفقیت های کوچکی دست یافتید سعی کنید تا خود را تحسین کنید و از این راه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 6
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
چگونه هیپنوتیزم کنیم

چگونه هیپنوتیزم کنیم

چگونه هیپنوتیزم کنیم
در این قسمت قصد داریم به شما آموزش مختصری دهیم تا بدانید چگونه هیپنوتیزم کنیم.ابتدای امر باید بدانید که برای هیپنوتیزم باید به محیطی آرام و ساکت دسترسی داشته باشیم.بهتر است محیط مورد نظر نیمه تاریک باشد تا زمینه ای فراهم شود تا ذهن شما تمرکز بیشتری یابد.از دیگر شرایطی که میبایست فراهم باشد این است که معده فردی که می خواهد هیپنوتیزم شود پر نباشد تا شرایط به هر شکلی فراهم گردد.همه ی روش های هیپنوتیزم در نهایت اصول یکسانی باهم دارند و اگر چه ممکن است برخیآنها در تعداد مراحل باهم متفاوت باشند اما با دقت به هر کدام می توانید در یابید که ممکن است برخی مراحل روشهای مختلف در هم ادقام شده باشند.
برای اینکه بدانید چگونه هیپنوتیزم کنیم مهم ترین مراحلی که می توان آنها را در این امر دخیل دانست را در ادامه نام برده ایم.مجددا خاطر نشان می کنیم که ممکن است برخی روش ها با این روش تفاوت هایی داشته باشند ولی در کل همه ی آنها به یک شکل عمل می کنند.
مرحله ی اول ریلکس کردن و راحت کردن تمام ماهیچه های بدن می باشد.در مرحله دوم شما میباست به خودتان تلقین کنید که تمام بدن شما شل شده است.سپس باید حرکات غیر ارادی دست را بواسطه تلقین ایجاد کنید.
در مرحله چهارم هر آنچه که نیاز دارید از طریق هیپنوتیزم به شما القا گردد را به شخص تلقین می کنیم و مرحله ی پنجم مرحله ای است که در آن فرد به حالت عادی باز می گردد.
در حین انجام هیپنوتیزم چنانچه سکوت  بر محیط ساکن باشد و شما حرکتی نکنید اثر هیپنوتیزم را در بدن شما بیشتر خواهد کرد.اگر شما افکار بهم ریخته ای دارید و این پراکندگی افکار اجازه تمرکز به شما نمی دهند باید بدانید که خود هیپنوتیزم برای شما کمی مشکل می باشد و نیاز است تا این تفکرات را کمی تسکین دهید





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: